Geoblog.pl    tiri    Podróże    Singapur - Indonezja 2020    Dolecieliśmy

Dolecieliśmy

Singapur
Singapur, Singapore Changi

Prawie z dwugodzinnym opóźnieniem lądujemy w Singapurze. Nie wiadomo dlaczego zakładamy maseczki na twarz i idziemy do kontroli paszportowej. Po drodze przechodzimy przez stanowisko skanowania temperatury, cała załoga naszego lotu także ubrana w gustowne maseczki.
Napisałem nie wiadomo dlaczego założyliśmy maseczki, z tego co do tej pory mi wiadomo to nie zdrowi, ale chorzy powinni nosić maseczki, aby nie rozsiewać wirusa poprzez kichnie i kaszlanie.
Po odprawie paszportowej już standardowo, wymiana małej kwoty w kantorze na lotnisku, żeby mieć kasę na metro. Metrem do stacji Aljunied i potem krótki spacerek do hotelu Gold 81. Po drodze nie widać, aby cokolwiek wskazywało na strach przed coronavirusem. Ludzi w maseczkach tyle samo co zawsze.
Zaletami tego hotelu to tylko to, że jest blisko stacji metra i cena. Reszta na minus, wielkość pokoju klaustrofobiczna, nie nawet miejsca na walizkę i brak praktycznie izolacji akustycznej słychać nie tylko co się dzieje na korytarzu, ale też co się dzieje w sąsiednich pokojach.
Na recepcji płyn do o odkażania rąk i info, że personel hotelu ma obowiązek kontroli temperatury gości, czego jednak nie czynił.
Zostawienie gratów w hotelu i idziemy do pobliskiej indyjskiej knajpki Al Bidayah na kolację. Na kolację nany i roti, później na przyhotelowym parkingu rozpracowanie butelki z brązowym płynem. Na parkingu, dlaczego ano dlatego, że pokoje są mikroskopijne, a hotel nie posiada żadnego pomieszczenia gdzie by można było tej ceremonii dokonać.
Singapur przywitany, jutro Chinatown i Gardens by the Bay.