Geoblog.pl    tiri    Podróże    Tajlandia 2017    Rozstania nadszedł czas oni do Bangkoku, my na Koh Phangan
2017

Rozstania nadszedł czas oni do Bangkoku, my na Koh Phangan

Tajlandia, Koh Phangan

Dzień rozstania, mamy busa o 8 rano spod resortu. Spakowani idziemy na śniadanie, śniadanie jest serwowane przy recepcji, która się mieści przy ulicy. Ze znajomymi pożegnaliśmy się juz wczoraj co by ich z rana nie niepokoić. Ale i tak Jerrry przyszedł się pożegnać, a może przy okazji zjeść śniadanie w spokoju. Co do śniadań to wypasu może nie było, ale zawsze było coś na ciepło, curry, pad thai, czy inny ryż lub makaron, do tego kawa, herbata, pseudo sok jajka każdego dnia w innej postaci, chleb w postaci waty tostowej i dżem. Zjeść było co, aczkolwiek bez szaleństwa.
Jerry z towarzystwem mają wyjazd do Bangkoku o 12.
Bus przyjechał punktualnie wsiedliśmy, jazda na prom tym razem bez kolejki i z jednym przystankiem po 4 godzinach wylądowaliśmy w Donsak pier. Kierowca nas wysadził kupił bilety na prom i pokazał wiekową pesudo-ciuchcię spalinową która ma dowieźć nas na prom.
Ciuchcia ruszyła przejechała z 500 metrów i jesteśmy na przystani, niestety prom którym mamy płynąć ma prawie godzinę opóźnienia i tak dobrą godzinę już mieliśmy do czekania, czyli dwie godziny postoju.
Od początku tegorocznego wojażu wszędzie dookoła słyszymy język polski, dużo nas w tej Tajlandii i fajnie może wreszcie doczekamy się jakiś bardziej sensownych lotów do Bangkoku w końcu bez przesiadek. Nie było dnia żebyśmy nie spotkali rodaków.
Wreszcie okrętujemy się na prom i 2,5 godzinach jesteśmy na Phangan, obskoczeni przez naganiaczy dajemy się nagonić i za 100 THB o głowy docieramy do Morning Star Resort.
Tutaj pan daję nam kartkę i każe napisać nazwisko, więc biorę kartkę i patrzę a dwa poprzednie nazwiska wyglądają znajomo -ski, nasi też tu są.